Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Duyên
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:53Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:53Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311321en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17487-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.292-299 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu dựa trên nhân viên của các ngân hàng thương mại Việt Nam = Factors affecting the employee-based brand value of Vietnamese commercial banksen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S272020292.pdf
  • Size : 834,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.