Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17400
Title: Một số hàm ý về nâng cao công tác quản trị khách hàng sử dụng dịch vụ di động
Authors: Nguyễn, Thị Thu Hằng
Nguyễn, Thị Thu Thủy
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.22 - tr.210-215 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311483
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17400
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S222020210.pdf3.25 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.