Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16932
Title: Các yếu tố ảnh huởng đến Marketing 4.0 trong bối cảnh kinh tế số và hàm ý đối với Việt Nam
Authors: Phạm, Thị Bích Thủy
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.568 - tr.4-7 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313002
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16932
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5682020004.pdf
  • Size : 194,83 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.