Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16932
Title: Các yếu tố ảnh huởng đến Marketing 4.0 trong bối cảnh kinh tế số và hàm ý đối với Việt Nam
Authors: Phạm, Thị Bích Thủy
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.568 - tr.4-7 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313002
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16932
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5682020004.pdf194.83 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.