Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16932
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Bích Thủy
dc.date.accessioned2023-12-08T09:09:47Z-
dc.date.available2023-12-08T09:09:47Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313002en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16932-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.568 - tr.4-7 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleCác yếu tố ảnh huởng đến Marketing 4.0 trong bối cảnh kinh tế số và hàm ý đối với Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5682020004.pdf194.83 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.