Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16858
Title: Sự tác động của các yếu tố quảng cáo và xúc tiến bán của doanh nghiệp bán lẻ tới quyết định mua thực phẩm an toàn của người tiêu dùng Hà Nội
Authors: Vũ, Phương Anh
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.564 - tr.28-30 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289134
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16858
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5642020028.pdf1.74 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.