Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16609
Title: Mối quan hệ giữa nỗi lo lắng trong khi đọc, việc sử dụng các chiến lược và kết quả môn đọc học thuật của sinh viên không chuyên tiếng Anh tại một trường đại học ở phía bắc Việt nam = The interplay of reading anxiety, reading strategy use and academic achievement of non-English majored students at a university in the North of Vietnam
Authors: Lê, Quang Dũng
Keywords: TC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2020
Series/Report no.: TC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.6 - tr.57-73 - ISSN.2525-2445
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312265
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16609
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv183V36S062020057.pdf493.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.