Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16454
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng tại Ngân hàng TMCP công Thương Việt Nam - Chi nhánh 05 Thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Võ, Thị Phương Dung
Trần, Đình An
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.26 - tr.326-331 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311833
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16454
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S262020326.pdf257.88 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.