Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Thị Phương Dung
dc.contributor.authorTrần, Đình An
dc.date.accessioned2023-12-08T01:38:20Z-
dc.date.available2023-12-08T01:38:20Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311833en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16454-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.26 - tr.326-331 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng tại Ngân hàng TMCP công Thương Việt Nam - Chi nhánh 05 Thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S262020326.pdf
  • Size : 257,88 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.