Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16275
Title: Chất lượng dịch vụ và sự hài lòng của khách hàng đối với Công ty Điện lực Hoài Đức - Hà Nội = Service quality and satisfaction of customers for Power corporation Hoai Duc - Hanoi
Authors: Nguyễn, Anh Tuấn
Đinh, Văn Cường
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2020 - no.6 - tr.142-145 - ISSN.1859-3941
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313353
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16275
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V56S062020142.pdf467.53 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.