Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Anh Tuấn
dc.contributor.authorĐinh, Văn Cường
dc.date.accessioned2023-12-08T01:37:29Z-
dc.date.available2023-12-08T01:37:29Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313353en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16275-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2020 - no.6 - tr.142-145 - ISSN.1859-3941en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleChất lượng dịch vụ và sự hài lòng của khách hàng đối với Công ty Điện lực Hoài Đức - Hà Nội = Service quality and satisfaction of customers for Power corporation Hoai Duc - Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V56S062020142.pdf
  • Size : 467,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.