Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16275
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Anh Tuấn
dc.contributor.authorĐinh, Văn Cường
dc.date.accessioned2023-12-08T01:37:29Z-
dc.date.available2023-12-08T01:37:29Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313353en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16275-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2020 - no.6 - tr.142-145 - ISSN.1859-3941en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleChất lượng dịch vụ và sự hài lòng của khách hàng đối với Công ty Điện lực Hoài Đức - Hà Nội = Service quality and satisfaction of customers for Power corporation Hoai Duc - Hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V56S062020142.pdf467.53 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.