Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15664
Title: TRÁCH NHIỆM XÃ HỘI CỦA DOANH NGHIỆP VÀ HÀNH VI TIÊU DÙNG: NGHIÊN CỨU ĐỊNH TÍNH TRONG NGÀNH NƯỚC UỐNG GIẢI KHÁT ĐÓNG CHAI KHÔNG CỒN TẠI TP. CẦN THƠ = CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND CONSUMER BEHAVIOR: A QUALITATIVE STUDY OF THE NON-ALCOHOLIC BOTTLED BEVERAGE INDUSTRY IN CAN THO CITY
Authors: Nguyễn, Hoàng Khởi
Dương, Ngọc Thành
Keywords: Tạp chí Khoa học & Công nghệ - Đại học Công nghiệp Hà Nội
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học & Công nghệ - Đại học Công nghiệp Hà Nội - 2019 - no.55
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=299645
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15664
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 1

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.