Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14508
Title: Nghiên cứu mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng và lòng trung thành khách hàng: tình huống nghiên cứu tại các ngân hàng thương mại tỉnh Quảng Bình
Authors: Huỳnh, Tấn Nguyên
Nguyễn, Văn Lượng
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á - 2019 - no.161
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=297351
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14508
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
43410-577-150154-1-10-20200421.pdf224.02 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.