Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13854
Title: USING MIND-MAPPING AS A TRANSITION FROM RECEPTIVE TO PRODUCTIVE SKILLS FOR SECOND-DEGREE LEARNERS = ỨNG DỤNG CÔNG CỤ SƠ ĐỒ TƯ DUY VÀO HỆ THỐNG HÓA CÁC YẾU TỐ TỪ VỰNG THEO CHỦ ĐỀ CHO HỌC VIÊN VĂN BẰNG HAI
Authors: Trần, Thanh Thư
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Nước ngoài
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2019 - no.1
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=295853
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13854
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.