Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13723
Title: Tổng quan nghiên cứu mối quan hệ giữa thái độ và hành vi của người sử dụng đối với quảng cáo trên mạng và mạng xã hội
Authors: Đoàn, Kim Thêu
Hoàng, Thị Chuyên
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.541 - tr.61-63 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=272249
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13723
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5412019061.pdf1.92 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.