Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13463
Title: Ảnh hưởng của quản trị quan hệ khách hàng và quản trị trải nghiệm khách hàng đến sự hài lòng và lòng trung thành khách hàng: Trường hợp các siêu thị tại thành phố Cần Thơ
Authors: Lê, Thị Thu Trang
Lưu, Tiến Thuận
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2019 - no.135 - tr.51-60 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288444
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13463
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1352019051.pdf639.86 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.