Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13463
Title: Ảnh hưởng của quản trị quan hệ khách hàng và quản trị trải nghiệm khách hàng đến sự hài lòng và lòng trung thành khách hàng: Trường hợp các siêu thị tại thành phố Cần Thơ
Authors: Lê, Thị Thu Trang
Lưu, Tiến Thuận
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2019 - no.135 - tr.51-60 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288444
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13463
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1352019051.pdf639.86 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.