Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13453
Title: Tác động của chiến lược cạnh tranh đến hiệu quả kinh doanh của các doanh nghiệp kinh doanh thực phẩm Việt Nam
Authors: Nguyễn, Hoàng Việt
Nguyễn, Thị Mỹ Nguyệt
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2019 - no.127 - tr.33-40 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288435
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13453
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1272019033.pdf444.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.