Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13453
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Việt
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mỹ Nguyệt
dc.date.accessioned2023-11-13T02:35:31Z-
dc.date.available2023-11-13T02:35:31Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288435en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13453-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2019 - no.127 - tr.33-40 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleTác động của chiến lược cạnh tranh đến hiệu quả kinh doanh của các doanh nghiệp kinh doanh thực phẩm Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1272019033.pdf444.77 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.