Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13196
Title: Ảnh hưởng của thông tin xếp hạng sản phẩm đến việc chấp nhận thông tin truyền khẩu điện tử của người tiêu dùng: Trường hợp tại TP. Hồ Chí Minh
Authors: Đinh, Hùng
Đoàn, Thanh Hà
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.33 - tr.177-181 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287345
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13196
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S332019177.pdf370.98 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.