Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13059
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến nhận dạng thương hiệu sinh viên Trường Đại học công nghiệp Thực phẩm Tp. Hồ Chí Minh
Authors: Phạm, Minh Luân
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2019 - no.12 - tr.125-130 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287164
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13059
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122019125.pdf413.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.