Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Minh Luân
dc.date.accessioned2023-11-13T02:19:36Z-
dc.date.available2023-11-13T02:19:36Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287164en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13059-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2019 - no.12 - tr.125-130 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến nhận dạng thương hiệu sinh viên Trường Đại học công nghiệp Thực phẩm Tp. Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S122019125.pdf
  • Size : 413,65 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.