Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13059
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Minh Luân
dc.date.accessioned2023-11-13T02:19:36Z-
dc.date.available2023-11-13T02:19:36Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287164en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13059-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2019 - no.12 - tr.125-130 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến nhận dạng thương hiệu sinh viên Trường Đại học công nghiệp Thực phẩm Tp. Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122019125.pdf413.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.