Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12908
Title: Mối quan hệ giữa trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp, niềm tin khách hàng và sự hài lòng của khách hàng sử dụng sữa bột trẻ em tại tỉnh Đồng Tháp
Authors: Trần, Ngọc Tú
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.12 - tr.149-152 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286979
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12908
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122019149.pdf408.43 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.