Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12841
Title: Tác động của hình ảnh thương hiệu Trường Đại học Đồng Tháp đến sự hài lòng và ý định truyền miệng tích cực của sinh viên
Authors: Huỳnh, Quốc Tuấn
Phạm, Quang Vinh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.9 - tr.25-28 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286916
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12841
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S92019025.pdf299.74 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.