Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12581
Title: Tổ chức tự học môn giáo dục học cho sinh viên các ngành sư phạm theo hướng tiếp cận năng lực thực hiện = Students’ self-study for pedagogy organized in faculties of education: a competency-based approach
Authors: Lê, Thị Hằng
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Quảng Nam
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Quảng Nam - 2019 - no.15 - tr.14-23 - ISSN.0866-7586
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284930
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12581
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv472S152019014.pdf284.52 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.