Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hằng
dc.date.accessioned2023-11-13T02:11:16Z-
dc.date.available2023-11-13T02:11:16Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284930en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12581-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Quảng Nam - 2019 - no.15 - tr.14-23 - ISSN.0866-7586en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Quảng Namen
dc.titleTổ chức tự học môn giáo dục học cho sinh viên các ngành sư phạm theo hướng tiếp cận năng lực thực hiện = Students’ self-study for pedagogy organized in faculties of education: a competency-based approachen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv472S152019014.pdf
  • Size : 284,52 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.