Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12368
Title: Các công ty Việt Nam và tư duy "Quản trị marketing hiện đại" = Vietnamese companies and the "Modern Marketing Management" mindset
Authors: Trần, Thanh Toàn
Keywords: Tạp chí kinh doanh và công nghệ
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí kinh doanh và công nghệ - 2019 - no.1 - tr.38-45 - ISSN.2615-9414
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284737
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12368
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv498S012019038.pdf598.37 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.