Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12368
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thanh Toàn
dc.date.accessioned2023-11-13T02:10:16Z-
dc.date.available2023-11-13T02:10:16Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284737en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12368-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí kinh doanh và công nghệ - 2019 - no.1 - tr.38-45 - ISSN.2615-9414en
dc.subjectTạp chí kinh doanh và công nghệen
dc.titleCác công ty Việt Nam và tư duy "Quản trị marketing hiện đại" = Vietnamese companies and the "Modern Marketing Management" mindseten
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv498S012019038.pdf598.37 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.