Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12139
Title: Giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng đến giao dịch tại Kho bạc Nhà nước Kiên Giang
Authors: Nguyễn, Hồng Hà
Nguyễn, Thị Thơm
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.294-299 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284380
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12139
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S222019294.pdf352.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

27
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.