Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thơm
dc.date.accessioned2023-11-13T02:07:09Z-
dc.date.available2023-11-13T02:07:09Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284380en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12139-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.294-299 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleGiải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng đến giao dịch tại Kho bạc Nhà nước Kiên Giangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222019294.pdf
  • Size : 352,16 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.