Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12139
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thơm
dc.date.accessioned2023-11-13T02:07:09Z-
dc.date.available2023-11-13T02:07:09Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284380en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12139-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.294-299 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleGiải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng đến giao dịch tại Kho bạc Nhà nước Kiên Giangen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S222019294.pdf352.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

27
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.