Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12139
Title: Giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng đến giao dịch tại Kho bạc Nhà nước Kiên Giang
Authors: Nguyễn, Hồng Hà
Nguyễn, Thị Thơm
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.294-299 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284380
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12139
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222019294.pdf
  • Size : 352,16 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.