Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11829
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua thực phẩm của khách hàng tại Siêu thị MM Mega Market Long Xuyên = Factors affecting the customer's decision to buy food products in MM Mega market Long Xuyen
Authors: Trần, Văn Dũng
Nguyễn, Thị Minh Trâm
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.232-237 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284002
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11829
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S222019232.pdf381.81 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

2
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

2
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.