Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Dũng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Trâm
dc.date.accessioned2023-11-13T02:05:45Z-
dc.date.available2023-11-13T02:05:45Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284002en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11829-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.232-237 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua thực phẩm của khách hàng tại Siêu thị MM Mega Market Long Xuyên = Factors affecting the customer's decision to buy food products in MM Mega market Long Xuyenen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222019232.pdf
  • Size : 381,81 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.