Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11710
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến lòng trung thành đối với thương hiệu ngân hàng của khách hàng cá nhân gửi tiền tiết kiệm = Factors affecting loyalty to the bank brand of individual customers' savings deposits
Authors: Bùi, Vĩnh Thanh
Trần, Hữu Ái
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.21 - tr.170-176 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283760
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11710
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212019170.pdf381.99 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.