Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11710
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Vĩnh Thanh
dc.contributor.authorTrần, Hữu Ái
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:21Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:21Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283760en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11710-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.21 - tr.170-176 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến lòng trung thành đối với thương hiệu ngân hàng của khách hàng cá nhân gửi tiền tiết kiệm = Factors affecting loyalty to the bank brand of individual customers' savings depositsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212019170.pdf381.99 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.