Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11709
Title: Mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ và lòng trung thành của khách lưu trú tại hệ thống khách sạn Liberty, thành phố Hồ Chí Minh = Relationship between service quality and loyalty of guests staying at Liberty hotel system, Ho Chi Minh city
Authors: Nguyễn, Sơn Tùng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.21 - tr.162-169 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283759
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11709
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212019162.pdf499.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.