Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11709
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Sơn Tùng
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:20Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:20Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283759en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11709-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.21 - tr.162-169 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ và lòng trung thành của khách lưu trú tại hệ thống khách sạn Liberty, thành phố Hồ Chí Minh = Relationship between service quality and loyalty of guests staying at Liberty hotel system, Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212019162.pdf499.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.