Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11668
Title: Thực trạng và giải pháp phát triển nhãn hàng riêng trong hệ thống kênh siêu thị tại Việt Nam = Current situation and solutiosn to develop private tables in Vietnam's supermarket channel
Authors: Nguyễn, Thị Thanh Mai
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.13 - tr.170-175 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283644
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11668
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S132019170.pdf323.22 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.