Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11668
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Mai
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:11Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:11Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283644en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11668-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.13 - tr.170-175 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleThực trạng và giải pháp phát triển nhãn hàng riêng trong hệ thống kênh siêu thị tại Việt Nam = Current situation and solutiosn to develop private tables in Vietnam's supermarket channelen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S132019170.pdf323.22 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.