Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11449
Title: Đánh giá hiệu quả các chính sách giáo dục dành cho trẻ khuyết tật và đề xuất biện pháp quản lí giáo dục hòa nhập ở trường học Việt Nam.
Authors: Lê, Duy Dũng
Nguyễn, Hồng Kiên
Keywords: Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.23 - tr.57-62 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283077
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11449
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S232019057.pdf459.81 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.