Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11371
Title: | Vận dụng phương pháp dạy học hợp tác vào quá trình rèn luyện kĩ năng kết hợp các thao tác lập luận trong làm văn nghị luận cho học sinh trung học phổ thông. | Authors: | Phạm, Khánh Dương | Keywords: | Khoa học Giáo dục Việt Nam | Issue Date: | 2019 | Series/Report no.: | Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.22 - tr.51-55 - ISSN.2615-8957 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282888 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11371 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv489S222019051.pdf | 368.45 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.