Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10243
Title: Xây dựng mô hình nâng cao chất lượng dịch vụ ngân hàng đem lại sự hài lòng cho khách hàng tại BIDV Bình Dương trong bối cảnh cuộc Cách mạng 4.0
Authors: Nguyễn, Thị Diên
Lưu, Anh Tú
Võ, Xuân Sơn
Keywords: Kế toán và Kiểm toán
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Kế toán và Kiểm toán - 2019 - no.6 - tr.39-41, 60 - ISSN.1859-1914
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281233
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10243
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv196S62019039.pdf238.46 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.