Skip navigation
Home
Collection
Help
Language
Tiếng Việt
English
Register
Sign in
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Thư viện Lâm Đồng
Research Outputs
Browsing by Author
Nguyễn, Thị Xuân Trang
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 5 of 5
Issue Date
Title
Author(s)
2021
Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng Thành phố Hồ Chí Minh trong giai đoạn Covid -19 = Factors affecting the online shopping intention of consumers in Ho Chi Minh City during the COVID-19 pandemic
Nguyễn, Thị Bịch Liên; Nguyễn, Thị Xuân Trang
2019
Mô hình marketing mới trong thời đại 4.0 = New marketing model in the contex of the industry 4.0 era
Nguyễn, Thị Xuân Trang
2020
PHÂN LOẠI NGÀNH NGHỀ: BẤT CẬP TRONG VIỆC CÔNG BỐ THÔNG TIN TRÊN THỊ TRƯỜNG CHỨNG KHOÁN VIỆT NAM = INDUSTRY TAXONOMY: INADEQUACIES IN THE DISCLOSURE OF INFORMATION ON VIETNAM’S STOCK MARKET
Nguyễn, Thị Xuân Trang
2022
Phân tích mối quan hệ giữa quốc gia xuất xứ và sự trải nghiệm thương hiệu tác động đến ý định mua lại sản phẩm điện thoại thông minh của sinh viên ở TP. Hồ Chí Minh = Analysing the impacts of the country of origin and the brand experience on the repurchasing intention of Ho Chi Minh City students towards smartphones
Nguyễn, Thị Xuân Trang
2020
Tìm kiếm, giữ chân và nuôi dưỡng khách hàng: Nhiệm vụ hàng đầu của các công ty ngày nay
Nguyễn, Thị Xuân Trang