Thư viện Lâm Đồng
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
vi
|
en
Service
Browse
FAQ
Introduction
Service
Browse
FAQ
Introduction
Thư viện Tỉnh Lâm Đồng
Browse
Communities & Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
Browsing by Subject Tạp chí Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 4 to 11 of 11
< previous
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2019
LỚP HỌC ĐẢO NGƯỢC: SỬ DỤNG TẬP BÀI NGHE NGOÀI LỚP HỌC ĐỂ TĂNG CƯỜNG HIỆU QUẢ HOẠT ĐỘNG NÓI TRÊN LỚP = REDEFINING A FLIPPED LEARNING CLASSROOM: USING OUTSIDE-CLASSROOM LISTENING PORTFOLIO TO BOOST INSIDE-CLASSROOM SPEAKING TASKS
Mai, Thi Nhu Hang
2019
NGHIÊN CỨU CHIẾN LƯỢC ĐỌC HIỂU CỦA SINH VIÊN TIẾNG ANH KHÔNG CHUYÊN TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ, ĐẠI HỌC HUẾ = AN INVESTIGATION INTO THE USE OF READING STRATEGIES BY NON-MAJORED ENGLISH STUDENTS AT UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES, HUE UNIVERSITY
Huỳnh, Thị Long Hà
;
Nguyễn, Thị Phương Lan
;
Nguyễn, Phạm Thanh Vân
;
Lê, Thị Hồng Phương
2019
NHỮNG VẤN ĐỀ NGHIÊM TRỌNG TRONG PHÁT ÂM TIẾNG ANH: NGHIÊN CỨU THỰC TẾ TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC ĐÀ LẠT = MAJOR PROBLEMS IN PRONOUNCING ENGLISH: A CASE STUDY AT THE UNIVERSITY OF DALAT
Tran, Thao Uyen
2019
PHÁT HUY NĂNG LỰC TỰ HỌC, TỰ SÁNG TẠO CHO HỌC VIÊN HỌC TIẾNG NGA CHUYÊN NGÀNH TẠI HỌC VIỆN KỸ THUẬT QUÂN SỰ THÔNG QUA PHƯƠNG PHÁP DỰ ÁN = DEVELOPING SELF-STUDY ABILITIES OF STUDENTS WHO STUDY RUSSIAN FOR SPECIFIC PURPOSES AT MILITARY TECHNOLOGY ACADEMY THROUGH PROJECT-BASED METHOD
Trương, Thị Dung
2019
PHẢN HỒI CỦA SINH VIÊN VỀ VIỆC ỨNG DỤNG PHẦN MỀM SCHOOLOGY ĐỂ ĐÁNH GIÁ QUÁ TRÌNH KỸ NĂNG NGHE = AN INVESTIGATION INTO THE STUDENTS’ REFLECTION ABOUT THE USE OF SCHOOLOGY IN FORMATIVE ASSESSMENT: A CASE STUDY IN A VIETNAMESE UNIVERSITY
Trần, Thị Thanh Thảo
;
Lê, Thị Hồng Phương
2019
TRIỂN KHAI HỌC TẬP PHỤC VỤ CỘNG ĐỒNG CHO GIÁO VIÊN TRƯỚC KHI DẠY HỌC: TRƯỜNG HỢP TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ, ĐẠI HỌC HUẾ = IMPLEMENTING COMMUNITY SERVICE LEARNING FOR PRE-SERVICE TEACHERS: THE CASE AT UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES, HUE UNIVERSITY
Tran, Thuy Tram Anh
;
Trương, Viên
2019
VẬN DỤNG PHƯƠNG PHÁP “DẠY HỌC NGÔN NGỮ THEO NHIỆM VỤ” VÀO DẠY HỌC KỸ NĂNG NÓI TRONG TIẾNG TRUNG QUỐC = APPLYING “TASK-BASED LANGUAGE TEACHING " INTO TEACHING AND LEARNING CHINESE SPEAKING SKILLS
Nguyễn, Văn Tư
2019
ĐÁNH GIÁ CỦA SINH VIÊN VỀ HIỆU QUẢ CỦA VIỆC SỬ DỤNG YẾU TỐ PHI NGÔN NGỮ TRONG GIẢNG DẠY TIẾNG NGA TẠI KHOA TIẾNG NGA, TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ, ĐẠI HỌC HUẾ = STUDENTS' EVALUATION OF THE EFFECTIVENESS OF USING NON-VERBAL COMMUNICATION IN TEACHING RUSSIAN AT THE RUSSIAN DEPARTMENT OF UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES, HUE UNIVERSITY
Nguyễn, Thanh Sơn