Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9764
Title: Ảnh hưởng của động lực giá trị thiết thực trong tra cứu thông tin trực tuyến đến dự định mua hàng: Nghiên cứu trường hợp thị trường tiêu dùng tại thành phố Hồ Chí Minh = Motivation of utilitarian value in online information search effects on purchase intention - case of consumer market in Ho Chi Minh city
Authors: Hoàng, Lệ Chi
Hồ, Tiến Dũng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.14 - tr.209-215 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279540
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9764
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142019209.pdf274.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.