Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Lệ Chi
dc.contributor.authorHồ, Tiến Dũng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:50Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279540en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9764-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.14 - tr.209-215 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của động lực giá trị thiết thực trong tra cứu thông tin trực tuyến đến dự định mua hàng: Nghiên cứu trường hợp thị trường tiêu dùng tại thành phố Hồ Chí Minh = Motivation of utilitarian value in online information search effects on purchase intention - case of consumer market in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142019209.pdf
  • Size : 274,04 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.