Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9748
Title: Ảnh hưởng của trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp đến lòng trung thành khách hàng tại các ngân hàng thương mại thành phố Vĩnh Long = The impact of corporate social responsibility of commercial banks located in Vinh Long city on the customer loyalty
Authors: Đặng, Thị Thúy An
Huỳnh, Thanh Nhã
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.14 - tr.123-130 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279492
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9748
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142019123.pdf617.55 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.