Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9748
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thúy An
dc.contributor.authorHuỳnh, Thanh Nhã
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:46Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:46Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279492en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9748-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.14 - tr.123-130 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp đến lòng trung thành khách hàng tại các ngân hàng thương mại thành phố Vĩnh Long = The impact of corporate social responsibility of commercial banks located in Vinh Long city on the customer loyaltyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142019123.pdf617.55 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.