Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thúy An
dc.contributor.authorHuỳnh, Thanh Nhã
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:46Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:46Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279492en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9748-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.14 - tr.123-130 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp đến lòng trung thành khách hàng tại các ngân hàng thương mại thành phố Vĩnh Long = The impact of corporate social responsibility of commercial banks located in Vinh Long city on the customer loyaltyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142019123.pdf
  • Size : 617,55 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.