Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9629
Title: Tác động của marketing điểm đến du lịch 7P tới sự thu hút khách tham quan vùng Đồng Tháp Mười = The impact of tourism destination marketing 7P's factors on the lure of tourists to Dong Thap Muoi region
Authors: Bùi, Trọng Tiến Bảo
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.17 - tr.138-143 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278976
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9629
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172019138.pdf292.75 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.