Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9554
Title: Nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ trực tuyến ở Tiền Giang = Factors affecting the customer satisfaction about the quality of nline shopping services in Tien Giang province
Authors: Phan, Thị Cẩm Hồng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.18 - tr.220-229 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278756
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9554
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S182019220.pdf
  • Size : 477,37 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.