Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Cẩm Hồng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:45:59Z-
dc.date.available2023-11-09T01:45:59Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278756en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9554-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.18 - tr.220-229 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ trực tuyến ở Tiền Giang = Factors affecting the customer satisfaction about the quality of nline shopping services in Tien Giang provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S182019220.pdf
  • Size : 477,37 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.